نهال گردو فرنور*میزان بازدهی
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو فرنور

از ارقام نهال گردو می توان به نهال گردو فرنور از رقم های بسیار مقاوم به سرما و بیماری اشاره کرد.این نهال گردو می تواند باردهی خوبی در سرما داشته باشد یعنی اگر در مناطق سرد زندگی می کنید اصلا نگران نباشید که نهال گردو شما با افت کیفیت رو به رو شود.

نهال گردو فرنور میزان بازدهی بسیار خوبی داردالبته هر نهال گردو جداز از این رقم به کاشت و برداشت و نگهداری درستی نیاز دارد که باید به آن بسیار توجه شود.سعی کنید تمامی نگهداری های لازم برای نهال گردو را بکار بگیرید تا بتوانید باردهی خوبی را ببینید.

میزان بازدهی و رشد نهال گردو فرنور

قدرت رشد نهال گردو فرنور بسیار خوب است و کیفیت خوبی از گردو را نیز دارد فقط باید بین 700 ساعت تا 1500 ساعت میزان سرمای آن تامین شود.بین 1000 تا 3000 متر ارتفاع از سطح دریا می توان این رقم را مورد کاشت قرار داد بدون اینکه کاهش کیفیت را شاهد باشیم.

باید میزان آبیاری بین 7 تا 10 روز انجام بگیرد.براحتی پوست گردو از هسته جدا می شود و گردو دارای رنگ روشنی است که این برای کسانی که می خواهند گردو بخرند ایده آل است.

گردو دارای ویتامین و پروتئین های بسیار زیادی است که با خوردن آن می تواند میزان زیادی انرژی را به بدن خود بدهید.سیستم دفاعی را بالا می برد و از یبوست جلوگیری می کند.افرادی که قند دارند سعی کنند از گردو برای کاهش آن استفاده کنند.

نهال گردو فرنور گردوهایی بسیار شیرین و خوش طعم را تولید می کند بخاطر همین یکی از بهترین و گران ترین گردوها در بازار می باشد.برداشت بار از سن 10 سالگی شروع می شود که میزان باردهی در هر تن به 8 تن می رسد.

دارای ظاهری گردو با پوستی سبز و برجسته می باشد این نهال گردو را وقتی 50 تا 100 سانتی متر ارتفاع دارد خریداری کنید و از سلامت ریشه آن مطمئن شوید.حتما باید هر 20 روز آبیاری را انجام دهید خیلی دیگر تحمل خشکی بیش از اندازه را ندارد.

در سن سه سالگی می توانید شاهد باردهی باشید یعنی حدود یک تن بار میدهد اما برای بار بسیار بالاتر بیشتر باید منتظر بمانید تا نهال گدو به سن 8 تا 10 سال برسد.

نهال گردو

انواع نهال گردو

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور در کرج

خرید نهال گردو فرنور

قیمت نهال گردو فرنور

فروش نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو

 





:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: